BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Wednesday, January 19, 2011

Teruskan Bersabar

Lama xpost anything ats sebab2 tertentu.... byk masalah... mungkin Allah lebih mengetahui....

Ya Allah... bantu lah aku hadapi dugaan dgn sabar... lindungilah keluarga ku daripada sebarang kesulitan... Amin....

Mak... Ayah... mintak maaf sgt2 sbb hampakan mak dan ayah....buat mak dan ayah menangis..
terkasar bahasa, tersilap kata... minta maaf sgt2... 

aku harap sgt mak aku selamat dunia dan juga akhirat... aku syg mak sgt2...
mak kata mak nak jalani pembedahan fibroid.... doktor ckp ada 5 ketulan ketumbuhan fibroid kat perut mak... mak kata nak buang ketumbuhan tu...mungkin bulan 5 nie...  kalau dpt cuti pnjg ...baru mak nak buat pembedahan...
kalau mak xbuat pembedahan ... ade kemungkinan ketulan itu akan bertambah...dulu ade 3 ketulan, skang da ade 5 ketulan..
tp kalau buat... takut risiko plak....
mintak2 mak kuat hadapi ujian tu....:'(

aku harap ayah aku sabar jugak... cari rezeki halal utk anak2....kerja penat2... sorry susahkan ayah...
mungkin bukan rezeki kita ,ayah nak naik pangkat kan....mungkin rezeki org lain...
ayah sabar ye cari rezeki.... buat pertukangan kat rumah org... cari duit lebih.... 

abang.... aku tau abg ade masalah dlm pekerjaan... org yg dengki tu kita biarkan je la... org tu nak tutupkan pintu rezeki kita je ... rezeki bukan dia yg tntukan... abg sabar ye... jangan la susah hati....

kakak.... aku tahu kakak kene byk guna duit.. nak belajarr.. jgn la abiskan duit utk benda yg lain.... 

aku pon takut nak mintak duit drpd mak ayah.... better aku duduk rumah je... :'(....

okay... done... :(...*sedih..........

1 comments:

Amerrul Quzier Fukhriz said...

hurm , duit susah nak cari (: