BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Sunday, March 20, 2011

KAWAN VS PASANGAN

Perbezaan Kawan &Pasangan( Couple)

Ni saja2 tau.... xde niat nak aibkan sape2 pon...

just nak bezakan sahaja


Kawan: sampai bila2..

Pasangan: tak tentu lagi tu...


Kawan: tersangat lah ramai... susah nak rasa sunyi

Pasangan: ada 1... tp asyik nak berkepit 24/7 je... ( yg ade banyak lg payah.. kena pandai cover line)


Kawan: x kira  soal jantina pun...

Pasangan: mstilah yg berlainan jantina...( xkn songsang plak)


Kawan: cukup top up rm 5 sebulan

Pasangan: top up rm10 belum tentu tahan sebulan


Kawan: korang cerita pasal perihal cinta kat dorang..

Pasangan: belum tentu lg kita cerita pasal persahabatan kita kat dia (hari2 asyik nak bersayang2 je)


Kawan : Dekat FB, kalau gaduh, just xbertegur sapa selama beberapa hari je..

Pasangan : Dekat FB, kalau putus... trus REMOVE N BLOCK


Kawan: Kalau gaduh, perkataan maaf sudah cukup

Pasangan: Kalau gaduh, nak bertekak lama2... ayat nak kena berjanji sehidup semati je.. XD..


Kawan: layan setakat yg termampu sahaja...

Pasangan: nak kena layan lebih dari kemampuan.. kadang2 snggup berkorban...ingat anak raja ke??


Kawan: Kalau buat silap, senang nak settle...

Pasangan : bukan je xsettle... makin dibesar besarkan pula... bila dah lama2... mula la mengungkit


Kawan: perselisihan faham perkara yg biasa....

Pasangan: sampai nangis2... mintak perjelasan....msti ade kene mngena ngn org ketiga kan?.... ugut2 nak putus ( ada aku kisah)


Kawan: Tak perlu nak tunjukkan kemesraan..

Pasangan: terlalu mesra... smpai kena peluk2 lak...  depan public lak tu...xD


Kawan: Sentiasa ade isu utk dibincangkan... Kalau xde... diam je...

Pasangan: Asyik cakap benda sama je tiap2 hari... xbosan ke???


Kawan: Sentiasa cuba menyelesaikan masalah..

Pasangan: Sentiasa cuba mencari@ menjadi masalah..




sekadar gurauan.. tiada kene mengena dgn sesiapa..


Kepada kawan2... kalau berpasangan.... jangan lupakan aku... HAHA

HARGAI KAWAN ANDA

P/s: ada juga kawan yg makan kawan...ada juga pasangan main kayu tiga..xD